Popis volné pozice
Hledáš práci, kde tvůj smysl pro pořádek opravdu ocení?
U nás budeš ten, kdo drží vše pohromadě – od objednávek po mzdové podklady. Pokud máš rád/a, když věci běží hladce a tým se na tebe může spolehnout, jsi náš člověk!
Co u nás budete dělat
- Vést administrativní agendu provozu
- Vystavovat a evidovat objednávky, žádanky prací a služeb, smlouvy o dílo apod.
- Administrativně zajišťovat dokladovou část výběrových řízení staveb
- Zpracovávat mzdové podklady
- Plnit další úkoly dle pokynů nadřízeného
Co od vás budeme chtít
- SŠ vzdělání
- Dobrou znalost práce s PC (MS Office)
- Samostatnost, zodpovědnost, iniciativa, komunikativnost
- Řidičský průkaz sk. B
Co nabízíme
- Nástup: únor 2026
- Pevná pracovní doba – 37,5 hod./týden (7:00–15:00, 30 minut pauza na oběd)
- 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna
- 13. plat
- Příspěvek na stravování (123 Kč/den)
- Benefity: příspěvky na sport a kulturu, jazykové kurzy, zvýhodněné tarify a další