Zákaznický servis

Drobečková navigace

zpět

Naše Zákaznické centrum a obchodní  kanceláře slouží zákazníkům, kteří preferují osobní setkání. Jsme vám k dispozici v  Zákaznickém centru v Českých Budějovicích, Táboře, Písku a Jindřichově Hradci. V zákaznickém centru v Českých Budějovicích (Severní 8/2264) navíc nabízíme možnost rezervovat  si termín schůzky. Budete tak obslouženi bez čekání.

Zadat změnu smlouvy, zaslat podklady pro smlouvu u nových přípojek  nebo nahlásit odečet  vodoměru, to vše můžete udělat jednoduše a rychle prostřednictvím on-line žádostí.

Kontaktovat nás můžete rovněž telefonicky na zákaznické lince 844 844 870, na které vám rádi poskytneme informace spojené s vodárenskou problematikou a zodpovíme také dotazy týkající se vaší smlouvy, faktury nebo plateb. Pro platby převodem můžete využít bankovní spojení u Raiffeisenbank a.s., číslo účtu 5002006468/5500.

K nahlášení poruch slouží bezplatná linka 800 120 112.

Informace o cenách vody, kvalitě vody, plánovaných odstávkách, poruchách a kontaktech na naše pracovníky v dané lokalitě naleznete v části MOJE OBEC.

Pokud chcete mít podrobný přehled o vašem místě odběru a stavu zákaznického účtu, nabízíme vám přístup do internetové aplikace MŮJ ZÁKAZNICKÝ ÚČET. Získáte tak přehled o vašich platbách, naleznete zde faktury a spotřeby vody za uplynulá období. Můžete zde zadat jednoduše změnu smluvních údajů, a to bez dalšího ověření zadavatele.

Pro vyjádření k možnosti napojení k sítím a vyjádření k projektové dokumentaci lze využít VYJADŘOVACÍ PORTÁL.

Další informace o připojovacích podmínkách získáte v části TECHNICKÁ VYJÁDŘENÍ.

 

Přejít na navigaci